TBT: Assev for ett år siden



I bloggerkretser er det et fenomen som kalles "throw-back-Thursday", der man bruker torsdagsbloggen til å poste bilder eller minner fra tidligere. Jeg kjører en tirsdagsversjon. ;) Har tidligere skrevet om hvordan jeg ofte får en nedtur når jeg kommer hjem fra fototurer og skal redigere bildene - forklaringen min på dette er at naturopplevelsen i seg selv er så flott at det å se det igjen på en pc-skjerm bare timer senere ikke kan yte den rettferdighet (ofte er man jo også sammen med fotovenner, og det i seg selv er jo en god opplevelse).
ANYWAY. Disse bildene ble tatt for ganske nøyaktig ett år siden, ved Assevvassdraget. Så får jeg heller poste årets høstbilder fra en utflukt til samme sted i morgen ;) - årets bilder fra fossen finner du i forrige innlegg.

Klikk på bildene for fullskjermformat:

















2 comments :

Monica S Engell at: 28. oktober 2014 kl. 23:04 sa...

Åja,- er det det betyr... har sett det, men har ikke reflektert videre over begrepet.... kjenner igjen det du beskriver om å komme hjem forventningsfull med minnebrikken full,- for å oppleve at bildene ikke ikke rekker helt opp til opplevelsen jeg hadde,- men et flott knippe høststemninger viser du her, Birgit:)

Birgit at: 28. oktober 2014 kl. 23:13 sa...

Takk for det, Monica! :)

Legg inn en kommentar

Alle bilder (CC-BY-NC) Birgit Fostervold. Drevet av Blogger.