Tilbakeblikk med nye briller



Ofte synes jeg det er en nedtur å se gjennom og redigere bildene jeg har tatt, spesielt naturbilder. Jeg har grublet litt over dette, og kommet frem til at det nok for en stor del skyldes at den fantastiske utendørs 360° lys, lukt og luft-opplevelsen ikke lar seg overføre til det "flate" medium som et bilde er, og kontrasten mellom det opplevde og bilderesultatet blir så stor at bildene umiddelbart faller gjennom. Når jeg imidlertid tar frem bildene en stund senere, etter at inntrykket fra selve turen har dempet seg, finner jeg at bildene gjerne ikke var så kjedelige allikevel. Noen andre som har det på samme måte? Disse tre bildene er tatt i løpet av mars 2013, i området Sømsveien - Haslatangen - Kvennebekken nær Fevik.

Klikk på bildene for fullskjermvisning

0 comments :

Legg inn en kommentar

Alle bilder (CC-BY-NC) Birgit Fostervold. Drevet av Blogger.