Nytt leketøy



Jeg heiv meg på et Kickstarterprosjekt fra Lensbaby, for utvikling og produksjon av et objektiv til smarttelefon; det fikk navnet LM-10. Jeg har en rekke slike clip-on-objektiver fra før - macro, vidvinkel, fisheye, tele - og "måtte" selvsagt støtte et av favorittfirmaene mine da anledningen meldte seg (ok, jeg er bittelitt gadgetfreak også..). Det varte og det rakk før objektivet kom frem; over en måned i fraktlimbo tærte på tålmodigheten min, og jeg hadde faktisk avtalt med Lensbaby å få et nytt tilsendt da det endelig dukket opp - det hjelper alltid å klage. ;) I helga har selvsagt regnet styrtet ned, men da det ble et lite opplett nå i ettermiddag ilte jeg ut for å teste det nye leketøyet. En liten innkjøringsfase blir det nok, men dette er moro! Så får det heller stå sin prøve at ikke alle synes bilder med halve motivet ute av fokus er tiltalende - JEG liker det jo, og det er det viktigste, eller hva? Noen av bildene nedenfor mer tatt med nevnte macroobjektiv festet utenpå Lensbabyen.

0 comments :

Legg inn en kommentar

Alle bilder (CC-BY-NC) Birgit Fostervold. Drevet av Blogger.